• Infolinka: +420 241 406 375

Kategorie produktů

OPPO boduje v Japonsku

Vážení zákazníci a obchodní partneři,

Potěšte se zprávou, jak se daří značce OPPO v zahraničí, konkrétně v Japonsku.

OPPO Blu-ray přehrávače si vzal na paškál jeden z nejpopulárnějších high-end AV magazínů v Japonsku HiVi a nasbírali dost vysoké skóre. OPPO BDP-105 získalo nejvyšší ocenění třídy JPY 100,000+  a OPPO BDP-103  druhé nejvyšší ocenění třídy sub-JPY 100,000. Časopis HiVi existuje už přes 30 let a je to jeden z nejvlivnějších AV časopisů s největší distribucí v Japonsku.

Historicky vzato, bylo nepředstavitelné, aby zahraniční značka, která byla na trhu pouze pár měsíců, získala v Japonsku takové významné ocenění, ale OPPU se to prostě podařilo. Japonský trh s audio a video technikou se vyvíjel s řadou světově známých značek, jako jsou Sony, Panasonic, Denon, Marantz, Pioneer, Yamaha, Onkyo, Sharp atd., a s mnoha dalšími menšinovými značkami zaměřenými na cílovou skupinu high-end zákazníků.

Vzhledem k Japonské kultuře a k povaze lidí, je pro zahraniční značky velmi náročné, aby byly přijaty Japonskými zákazníky. Samsung, HTC, Motorola, LG a také Nokia, kteří dosáhli velkého úspěchu na Východě a v Asii, shledali, že není jednoduché přežít na japonském trhu. Říká se, že Nokia dokonce myslela, že z Japonska odejde. Dokonce ani Apple nezískal odpovídající pozici vzhledem k jeho velkému celosvětovému vlivu a působení v ostatních zemích. Všechny tyto skutečnosti ukazují, jak obtížné může být pro zahraniční značky uchytit se a získat pozici v Japonsku.

Nicméně OPPU se to podařilo. Získalo si srdce Japonských zákazníků díky své stálé a vynikající kvalitě a výkonu.

Každý rok HiVi sesbírává vedoucí a kvalifikované AV experty, kritiky a audiofily k prozkoumání a hodnocení AV zařízení na trhu. Porota oceňuje každý produkt v dané kategorii a podle výsledků vytváří pořadí. Letošní porotu pro blu-ray přehrávače tvořilo osm členů včetně Reiji Asakura, Masakazu Honda, Haruo Ushio a několika dalších známých a uznávaných specialistů v Japonsku a v Asii. Zajímavé je, že většina členů poroty se stali uživateli OPPO ihned po skončení hodnocení.

35

36

37

Kategorie produktů

Top

Webové stránky AVHIFI.cz používají ke správnému fungování soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.