• Infolinka: +420 241 406 375

Kategorie produktů

OPPO boduje v Japonsku

Vážení zákazníci a obchodní partneři,

Potěšte se zprávou, jak se daří značce OPPO v zahraničí, konkrétně v Japonsku.

OPPO Blu-ray přehrávače si vzal na paškál jeden z nejpopulárnějších high-end AV magazínů v Japonsku HiVi a nasbírali dost vysoké skóre. OPPO BDP-105 získalo nejvyšší ocenění třídy JPY 100,000+  a OPPO BDP-103  druhé nejvyšší ocenění třídy sub-JPY 100,000. Časopis HiVi existuje už přes 30 let a je to jeden z nejvlivnějších AV časopisů s největší distribucí v Japonsku.

Historicky vzato, bylo nepředstavitelné, aby zahraniční značka, která byla na trhu pouze pár měsíců, získala v Japonsku takové významné ocenění, ale OPPU se to prostě podařilo. Japonský trh s audio a video technikou se vyvíjel s řadou světově známých značek, jako jsou Sony, Panasonic, Denon, Marantz, Pioneer, Yamaha, Onkyo, Sharp atd., a s mnoha dalšími menšinovými značkami zaměřenými na cílovou skupinu high-end zákazníků.

Vzhledem k Japonské kultuře a k povaze lidí, je pro zahraniční značky velmi náročné, aby byly přijaty Japonskými zákazníky. Samsung, HTC, Motorola, LG a také Nokia, kteří dosáhli velkého úspěchu na Východě a v Asii, shledali, že není jednoduché přežít na japonském trhu. Říká se, že Nokia dokonce myslela, že z Japonska odejde. Dokonce ani Apple nezískal odpovídající pozici vzhledem k jeho velkému celosvětovému vlivu a působení v ostatních zemích. Všechny tyto skutečnosti ukazují, jak obtížné může být pro zahraniční značky uchytit se a získat pozici v Japonsku.

Nicméně OPPU se to podařilo. Získalo si srdce Japonských zákazníků díky své stálé a vynikající kvalitě a výkonu.

Každý rok HiVi sesbírává vedoucí a kvalifikované AV experty, kritiky a audiofily k prozkoumání a hodnocení AV zařízení na trhu. Porota oceňuje každý produkt v dané kategorii a podle výsledků vytváří pořadí. Letošní porotu pro blu-ray přehrávače tvořilo osm členů včetně Reiji Asakura, Masakazu Honda, Haruo Ushio a několika dalších známých a uznávaných specialistů v Japonsku a v Asii. Zajímavé je, že většina členů poroty se stali uživateli OPPO ihned po skončení hodnocení.

35

36

37

Kategorie produktů

Top