• Infolinka: +420 241 406 375

Obchodní podmínky AV HIFI
logo-avhifi6

Obchodní podmínky 

Provozovatel Provozovatelem internetového obchodu www.avhifi.cz je společnost WDQ s.r.o., Šperlova 2280/28, 149 00 Praha 4 - Chodov, Česká republika, IČ: 26829312, DIČ: CZ26829312 společnost je zapsaná v obchodním rejstříku KOS Ostrava oddíl C, vložka 40001, tel: +420 241 406 375, e-mail: info@avhifi.cz . 

Objednávky 

Všechny objednávky podané prostřednictvím obchodu www.avhifi.cz jsou závazné. O přijetí objednávky Vás informujeme emailem.

Dodací podmínky 

Lhůta odeslání zboží je do druhého pracovního dne u výrobků vedených skladem. V případě, že dodávka zboží si vyžádá delší období, budeme Vás o termínu dodání informovat e-mailem nebo telefonicky v nejkratším termínu. Zboží Vám bude odesláno prostřednictvím dopravní služby  PPL, DPD nebo Českou poštou formou dobírky (platba v hotovosti) nebo jako obyčejný balík po zaplacení částky za zboží na náš účet. Dopravné a balné Dopravné je ZDARMA u každého nákupu nad 6 000,- Kč s DPH s dodáním v České republice. Pokud hodnota nákupu nedosáhne 6 000,- Kč s DPH, je účtováno poštovné v České republice v maximální výši 170,- Kč s DPH. Zásilku dopravní služba PPL, DPD nebo Česká pošta doručí do druhého pracovního dne od odeslání. O odeslání Vás informujeme e-mailem. Balné je ZDARMA u všech zásilek. Platební podmínky DPH u celého sortimentu je 21%. Všechny ceny v obchodě jsou uvedeny včetně DPH. V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek REMA systému (www.remasystem.cz). Zboží je expedováno formou dobírky. Platba proběhne v hotovosti dopravci naproti vydání zboží dopravní službou PPL, DPD nebo Českou poštou. Při převzetí zboží si pečlivě zkontrolujte stav dodané zásilky.

Storno objednávky ze strany kupujícího

V souladu s novým občanským zákoníkem platným od 1.1.2014 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena: zboží doručte na adresu WDQ s.r.o., Šperlova 2280/28, 149 00 Praha 4 - Chodov, zodpovědná osoba Světlana Pilousová. Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Storno objednávky ze strany prodávajícího 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. 

Záruční lhůta 

Záruční lhůta počíná běžet dnem prodeje a pro jednotlivé skupiny výrobků je zákonná lhůta 2 roky. V případě závady na zakoupeném výrobku navštivte kterékoliv z autorizovaných servisních center. Kontakt a adresu naleznete uvnitř Záručního listu, dodaného spolu s výrobkem. Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi.  Reklamační řád  Při reklamaci se Vám budeme snažit vyjít vstříc a záležitost neprodleně řešit. K rychlému a úspěšnému vyřízení reklamací dodržujte, prosíme, následující podmínky. V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte nám zjištěné vady co nejdříve e-mailem na adresu info@avhifi.cz, případně telefonicky (tel: +420 739 075 075) nebo písemně (WDQ s.r.o., Šperlova 2280/28, 149 00 Praha 4 - Chodov). Reklamace musí obsahovat popis zjištěných závad a jejich projevů. Prodávající rozhodne o oprávněnosti reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.   Zboží, které reklamujete, je nutné doručit na adresu prodejce. Zboží musí být  zabaleno tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození (nejlépe v původním obalu, ale není podmínkou) včetně kopie dokladu o zakoupení a originálu záručního listu. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé neodborným či nešetrným zacházením a chybnou manipulací, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce. Vyřizování reklamací podléhá ustanovením platných právních norem. 

Ochrana osobních dat 

Provozovatel elektronického obchodu www.avhifi.cz společnost WDQ s.r.o. poskytuje své služby plně v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Prohlašujeme a zavazujeme se k tomu, že osobní údaje, které nám poskytnete, budou použity pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu www.avhifi.cz a že je neposkytneme žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením Vaší objednávky. Nakupující využíváním služeb našeho obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Nakupující má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).


O prodejci
Kontakt
Top